HFC -Hintfilmcenneti-Hint film Cenneti-Online Hint Filmi izle-Hint Film-Bollywood Filmi-Türkçe Altyazılı Hint Filmi-Hintçe Film-Türkçe Hint Filmi-Hint Dizileri - hint film cənnət - Hint Filmleri

Bazen katlanabileceğiniz en son kişi, onsuz yaşayamayacağınız tek kişidir. Birbirleriyle olamayan, ayrı da kalamayan iki kişinin hikayesi… Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon bize aşk ve nefret arasında gidip gelen bir duygu ile birbirine bağlanmış, zıt kişiliklerin ilginç hikayesini sunuyor. Khushi ve Arnav taban tabana zıt ideolojilere sahiptirler. Khushi niyete inanıyorsa, Arnav sadece sonuca inanır. Khushi için duygular çok değerlidir, oysa Arnav için duyguların hiçbir değeri yoktur. Khushi’nin insanlarla ilişkileri hayatta en önem verdiği şeyken, Arnav her insanın bir fiyatı olduğuna ve insanların çıkarları için her şeyi yapabileceğine inanır. Khushi kendi halinde, aile değerlerine bağlı, belli manevi ilkelerle hareket eden, Lucknow’lu ve 18 yaşında bir kızdır. İnandığı şeylerin arkasında durur, ona aşılanan değerlerden asla ödün vermez. İnsanların yüzeysel beklentilerine uymak için kendini değiştirmez. Onun tam zıttı olan Arnav, kendi kendine bir yerlere gelmiş, acımasız, “ne pahasına olursa olsun kazan” prensibine sahip, dünyada aşk dahil her şeyin satın alınabileceğine inanan 28 yaşında bir adamdır. İnsan ilişkilerini hiç umursamaz, istediğini elde temek için insanları piyon olarak kullanmaktan hiçbir rahatsızlık duymaz. Hikaye ilerledikçe, aşk ve nefrete dayalı ilişkilerinde bir sürü sürtüşme yaşarlar. Arnav kendisine herkesi kontrol edebileceğini kanıtlamak için, Khushi’nin sarsılmaz ahlaki değerlerini sürekli yıkmaya çalışırken; diğer taraftan Khushi her zaman kendi değerlerini ve ilkelerini takip etmeye çalışır.

TÜM BÖLÜMLER

Hulya1989
Shyamı gördükçe midem kalkıyor ama adam iyi oyuncu bu kadar insanı çıldırtmayı başardı bence arnav kuşi aşkını da besleyip büyüttü
0
Yanıtla
Çarş - 31/07/2019 15:09Çarş - 31/07/2019 15:09
Ada Lante
Ben Kushi`nin yerinde olsam Arnav`a Allah`ın selamını verirken bile 2 defa düşünürüm bir de cevap mı vereceğim gereksize
0
Yanıtla
Pzt - 13/08/2018 19:20Pzt - 13/08/2018 19:20
minaesen
ben şiyamı seviyom arnav haktti bu kadar zalim oymiyaymış
0
Yanıtla
Cuma - 27/04/2018 15:00Cuma - 27/04/2018 15:00
Aryaa
of arnav hemen gördüğüne inanıyorsun khushi bir kere anjaliye böyl bişi yapar mı biraz beynini kullan khushiyi tanıdın zannetmiştim
1
Yanıtla
Cuma - 25/08/2017 23:35Cuma - 25/08/2017 23:35
ayyyy kiyamam ya Arnav hem cok seviyor hemde nefret ediyor.
0
Yanıtla
Çarş - 10/05/2017 1:00Çarş - 10/05/2017 1:00
leylayılmaz
Daraldım artık.off basss.
1
Yanıtla
Pzt - 08/05/2017 3:31Pzt - 08/05/2017 3:31
Fatma Akyol 1
asr orda görüyor niye gidip bitane cakmiyo ciyanada khushiyi hesaba cekiyo neden gidip ciyana müdahele etmiyo acaba orda gidip hic bisi yapmiyo izliyo ...herkesin gücü tek khushiye yetiyo bence
5
Yanıtla
Pzr - 15/01/2017 22:01Pzr - 15/01/2017 22:01
arshi aşkı
hiç bi dizinin kötü karakterinden şu çıyandan iğrendiğim kadar iğrenmedim bide madhu ve rk deki deepali cadısı bu ikisi iğrençlik sıralamasında başı çekiyolar.
0
Yanıtla
Pzt - 21/11/2016 8:41Pzt - 21/11/2016 8:41
ARHŞİ SARUN AŞKI
bu bölüme bayılıyorum bilmem kaç kere izledim burda aşkı nefreti kıskançlığı sahiplenmeyi öfkeyi öğle bir güzel işlemişlerki sanki oynamıyolar yaşıyolar ve yaşatıyolar bütün duyguların bi arada yaşandığı harika bi bölümdü
0
Yanıtla
Pzt - 03/10/2016 21:55Pzt - 03/10/2016 21:55
sryzc
Vur şuna bitaneya
0
Yanıtla
Pzt - 26/09/2016 20:33Pzt - 26/09/2016 20:33
Nurten toplu
Şu shyam tam bir pislik
0
Yanıtla
Cumartesi - 10/09/2016 13:20Cumartesi - 10/09/2016 13:20
gülfidanfidan
ne olursa olsun son sahnede khushi hatalı anlatmalıydı asr kaç kere sordu ona göz gördüğüne inanır ve gördüğü sahneler de hiç hoş değildi ben burada asr haklı buluyorum insan eşinden birşey saklamaz görümcesi içn bile olsa ayrıca şiyamla gitmeyebilirdi burada en büyük acıyı bence asr çekiyor sevdiğini başkasına sarılırken görmek ki hayali çoktu onunla ilgili ,, ne kadar nefret ediyorum desede aşkı çok güçlü senaristleri kutlarım bu durum da
2
Yanıtla
Çarş - 31/08/2016 10:47Çarş - 31/08/2016 10:47
ARHŞİ SARUN AŞKI
bende size katılıyorum en cok acıyı asr cekti khuşi hakaret duydu ama bi şekilde işi gırgıra cevirdi ama arnav aşkı cok büyük bide ihanete uğradığını sannediyor öfkeside bu yüzden saten anlatamıyorda kabul etip gidicek sannediyor icin icin en fazla acıyı cekiyor sevdiğinin deyer verdiğin insanın başkasını sevdiğini sannetmek dünyadaki en büyük acı bence
Fatma Akyol 1
asr o dönem gercek kocasi degilki 6 ay anlasmali evlendi niye anlatsinki hem anlatma dedi ve anjeli gönderdi zorla ilac almaya asr ciyan kolunu tuttugunu gördü ve seyetti orda müdahele edebilirdi bence ciyana o tek khushiyi hesaba cekmeyi seciyo
Evet dogru dedin, anlatmaliyidi khushi. Arnav hakli son bolumde.
Ela_nur
Kıskançlığın iyi hoş da bazen sınırı aşıp vahşi bir boğaya dönüyorsun paşam
0
Yanıtla
Cumartesi - 27/08/2016 1:48Cumartesi - 27/08/2016 1:48
Sarun❤Arshi
Shyam sana tekme tokat dalmak istiyorum
0
Yanıtla
Perş - 04/08/2016 23:49Perş - 04/08/2016 23:49
Hindistan ve hint dizi sektöründe sürekli güncel ve hd kalitede kesintisiz izleme keyfini website ve uygulamamızda yaşatıyoruz

hint film izle,Hint Dizi izle,hint filmleri,hint dizileri,hint filmi izle,hint filmi,Hint Magazin,en iyi hint dizileri,hint dizi izle 2018,hint dizileri izle türkçe altyazılı,Shah rukh khan filmleri,Aamir khan filmleri,

Sitemap,RSS,Kore Dizi izle,